MOXY TEST

Det man primært måler med en Moxy sensor, er iltmætningsgraden af hhv. hæmoglobin og myoglobin i muskulaturen.

Få det optimale ud af din træning og race med en personlig tilpasset opvarmningsprofil.

 

  1. Forøget power output via en forøgelse i hastigheden for metabolske reaktioner.

  2. Tillader muskler og sener at blive mere bøjelige gennem et fald i viskoelasticitet.

  3. Tillader at ilt lettere frigives til de aktive muskler.

 

Fokus er på at få kropstemperaturen til at stige uden at stige for meget og dermed levere atleten i den mest optimale tilstand. Opvarmningen skal være let nok til at give kroppen mulighed for at øge hjertevolumen og mætte musklen med ilt.

Læs mere om MOXY målingerne i FAQ.

M2 Sportslab MOXY - Lowres (29 of 52).jpg

DET FÅR DU:

Opvarmningsprofil:

Hensigten med en opvarmning er at øge kropstemperaturen, forbedre præstationsevnen og mindske skadesrisikoen.

Dit nye opvarmningsprogram består af en generel del samt en specifik del.

  • 10 min ved 20% af FTP

  • 5 min ved 30% af FTP

  • 5 min ved 40% af FTP

  • 3 x 45 sekunders spin ups med 1,5 min pause mellem intervallerne

  • 3 min ved 80% af FTP

  • 1 min pause

  • Måling af hvor længe effekten holder

Pris:

Løb/cykling: 1.150 kr